Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Ευχαριστήρια επιστολή της Ματίνας Μπάλτα


Από την συνάδελφο Ματίνα Μπάλτα λάβαμε την παρακάτω επιστολή
  
Αθήνα 05 Μαρτίου 2015
Φίλες και φίλοι συνάδελφοι,
με την επιστολή αυτή θα ήθελα, από τα βάθη της καρδιάς μου, να σας ευχαριστήσω όλους, έναν προς έναν, είτε με στηρίξατε είτε όχι σ’ αυτήν την εκλογική αναμέτρηση, στην οποία και με αναδείξατε πρώτη σε σταυρούς.
Η προτίμησή σας αυτή με τιμά και με συγκινεί, αλλά ταυτόχρονα με γεμίζει ευθύνες για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε και ελπίδα ότι στο Πρακτορείο μας κάτι αλλάζει. Σκοπός μου στο δρόμο προς τις επαναληπτικές εκλογές της Τρίτης 10 Μαρτίου είναι να λειτουργήσω ενωτικά και συνθετικά με γνώμονα το καλό όλων μας.
Για μένα το ουσιώδες από αυτήν την διαδικασία είναι η μαζική συμμετοχή, μια συμμετοχή που δείχνει την αναγκαιότητα της αλλαγής.
Το εκλογικό αποτέλεσμα είναι αποτέλεσμα και της δικής σας προσπάθειας, είναι -έτσι την αντιλαμβάνομαι- δική σας επιτυχία. Ελπίζω στην δεύτερη εκλογική αναμέτρηση να σας έχω όλους μαζί μου για μια πιο ουσιαστική και δημιουργική συνεργασία. Δίνοντάς μου την ευκαιρία να σας εκπροσωπήσω στο διοικητικό συμβούλιο του ΑΠΕ-ΜΠΕ υπόσχομαι ότι η ενημέρωση θα είναι αμφίδρομη από και προς τους εργαζόμενους.
Θέλω να επαναλάβω ότι στόχος μου είναι η ενότητα, η σύνθεση απόψεων και η εξωστρέφεια και σε καμία περίπτωση η ρήξη και ο διχασμός. Αυτά είναι που θέλω να υπηρετήσω, ώστε όλοι να γνωρίζουμε κι όλοι μαζί να αποφασίζουμε για το μέλλον μας. Το θέμα δεν είναι τι έγινε μέχρι τώρα, αλλά τι πρέπει να γίνει από δω και πέρα.
Με αυτή την έννοια, ζητώ να με στηρίξετε και στην εκλογική αναμέτρηση της 10ης Μαρτίου. Στηρίζομαι σε σας και θα τα καταφέρω αν είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι, ώστε να εργαστούμε για το κοινό καλό του Πρακτορείου μας.
Σας ευχαριστώ και πάλι και είμαι στη διάθεσή σας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου