Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

Περί εφοπλιστών και δεοντολογίας και πάλι



Από το συνάδελφο Ν. Δρόσο πήραμε την ακόλουθη επιστολή αναφορικά με τη διένεξη που έχει προκύψει σχετικά με μία είδηση που μετάδωσε το ΑΜΠΕ, η οποία αφορούσε τους εφοπλιστές.
Η επιστολή έχει ως εξής (θα ακολουθήσει απάντηση του εκπροσώπου):

Η λογοκρισία στην πράξη... 

Προς τους εργαζομένους στο ΑΜΠΕ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Πρόσφατα, ο Δημήτρης Καρακώστας, εργαζόμενος στο αθλητικό τμήμα του ΑΜΠΕ, με επιστολή του προς το «http://ergazomenoiapempe.blogspot.gr/» την οποία προσυπογράφει, όπως δηλώνει και ο αιρετός εκπρόσωπος  μας στο Μικτό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, Πέτρος Τσάγκαρης, στρέφεται κατά του συναδέλφου Πάρη Τσιριγώτη, για ρεπορτάζ του σχετικά με τον εφοπλιστικό κόσμο, αλλά και κατά όσων επιμελήθηκαν και δημοσίευσαν το πόνημά του στο ΑΜΠΕ. 

Επιπρόσθετα, ο μεν  κ. Τσάγκαρης επικρίνει τη «λογική λειτουργίας» του ΑΜΠΕ , ισχυριζόμενος, μεταξύ άλλων,  ότι η συγκεκριμένη είδηση του συναδέλφου Τσιριγώτη, «…δεν είναι η μοναδική στην καθημερινή παραγωγή του ΑΜΠΕ που δεν ανταποκρίνεται στις αρχές της δημοσιογραφικής δεοντολογίας», ο δε κ. Καρακώστας κάνει λόγο για ειδήσεις που «αναπαράγουμε άκριτα» .

Τα πλήρη κείμενα των δύο παραπάνω, εξ’άλλου, βρίσκονται  αναρτημένα στο «http://ergazomenoiapempe.blogspot.gr/».

Από την πλευρά μου, ως εργαζόμενος στο ΑΜΠΕ αλλά και ως αρχισυντάκτης του οικονομικού τμήματος, ο οποίος επιμελήθηκε το πόνημα του συναδέλφου Πάρη Τσιριγώτη πριν τη δημοσίευσή του,  έχω να σημειώσω, μόνον, τα εξής:

Πρώτον, ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι στο ΑΜΠΕ υπέπεσαν σε βαρύτατα ολισθήματα, τόσο έναντι του έγκριτου συναδέλφου Πάρη Τσιριγώτη, με τον οποίο νοιώθω τιμή να συνεργάζομαι, όσο και συνολικά έναντι του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου και των εργαζομένων σε αυτό.

Και τούτο, καθώς εμφανίστηκαν να συγχέουν τις προσωπικές πολιτικές τους πεποιθήσεις, με την διαδικασία αποτύπωσης της ειδησεογραφίας.

Δεύτερον, εκ του γεγονότος ότι απαξιώνουν, με τις κατηγορίες τους αυτές, την εργασία και τον καθημερινό μόχθο, των υπολοίπων εργαζομένων στο ΑΜΠΕ.

Εάν πάψουμε να αντιμετωπίζουμε την είδηση ως είδηση, αλλά ως σχόλιο, οι κίνδυνοι  είναι προφανείς.

Δίχως να έχουν καταδείξει ούτε μία ανακρίβεια στο πόνημα του καλού συναδέλφου Πάρη Τσιριγώτη,  αλλά μόνον αμφισβητώντας την αξιοπιστία μελέτης που επικαλείται, εμφανίζονται ισοπεδωτικοί ως προς το σύνολο της εργασίας μας.

Εάν, είτε ο κ.Τσάγκαρης, είτε ο κ.Καρακώστας, θεωρούν ότι το συγκεκριμένο πόνημα ή οποιοδήποτε άλλο δημοσίευμα του ΑΜΠΕ  εμπεριέχει ανακρίβειες ή ψέματα, δεν έχουν παρά να το καταγγείλουν και να επιζητήσουν ανασκευή της σχετικής είδησης και τον καταλογισμό ευθυνών.

Οτιδήποτε λιγότερο, πολύ απλά, δεν αρκεί.

Αποτελεί, δε, όνειδος για έναν αιρετό εκπρόσωπο των εργαζομένων να καταγγέλλει ότι  οι εργαζόμενοι σε ένα ειδησεογραφικό μέσο, όπως το ΑΜΠΕ, οι οποίοι τον εξέλεξαν, συνηγορούν καθ’οιονδήποτε τρόπο στην αναπαραγωγή ανακριβών ή ψευδών ειδήσεων.

Οφείλουν οι κύριοι αυτοί μια συγνώμη, τόσο στον Πάρη Τσιριγώτη όσο και σε όλους εμάς.

Το κομμάτι του Πάρη Τσιριγώτη ήταν και είναι σωστό, και του οφείλετε συγνώμη, όπως οι ίδιοι οι ναυτιλιακοί συντάκτες ζητούν (http://peiratikoreportaz.blogspot.gr/).

Δεν θα επικαλεσθώ για την διασφάλιση της ακρίβειάς του δημοσιεύματος αυτού, είτε το γεγονός ότι την ίδια είδηση δημοσίευσαν κατά την ίδια ημέρα, (άρα προγενέστερα της ημέρας και ώρας δημοσιοποίησης της είδησης από το ΑΜΠΕ), εφημερίδες, όπως «ΤΑ ΝΕΑ», αλλά, δημοσίευμα του ίδιου του πρακτορείου μας, το οποίο ο ίδιος συντάκτης υπογράφει .

Θα το πράξω δε αυτό, ως στοιχειώδη ένδειξη στήριξης της εγκυρότητας  και της ακρίβειας όσων καθημερινά δημοσιεύει το ΑΜΠΕ.

Όσων, δηλαδή,  εμείς ως εργαζόμενοι στο πρακτορείο, ζητούμε από τους συνδρομητές μας, ήτοι από το σύνολο του ελληνικού Τύπου, να υιοθετήσουν ως ειδήσεις.

Εάν η μελέτη, την οποία επικαλείται ο συνάδελφος Τσιριγώτης δεν αρκεί για τους κ.κ.Καρακώστα και Τσάγκαρη, ίσως, η ομιλία που απηύθυνε  στις 04/06/2012 ο τότε πρωθυπουργός Π.Πικραμμένος, στα «Ποσειδώνια» 2012, να αρκέσει….

Πριν παραθέσω, δε,  το σχετικό δημοσίευμα, έχω μόνον ένα να πω.

-Ντροπή σας.-


Μετά τιμής,

Ν.Γ.Δρόσος.



Ακολουθεί το δημοσίευμα:
---------------------
Εγκαινιάστηκαν τα "Ποσειδώνια" 2012 από τον πρωθυπουργό Π. Πικραμμένο ο οποίος κάλεσε τους Έλληνες εφοπλιστές να συνεισφέρουν στην οικονομία με νέες επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας          
04/06/2012 19:00
 ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αθήνα, Greece            601 Greek

Item Number: 11345516
              
Κάλεσμα στους Έλληνες εφοπλιστές να στηρίξουν την πατρίδα με νέες επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας αλλά και ρευστότητα, απηύθυνε ο πρωθυπουργός Παναγιώτης Πικραμμένος, εγκαινιάζοντας στις 6 το απόγευμα την 23η Διεθνή Έκθεση «Ποσειδώνια», στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στα Σπάτα.
«Η Ελλάδα είναι μία παραδοσιακά ναυτιλιακή χώρα και η εμπορική της ναυτιλία έχει διαδραματίσει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξή της, στην αύξηση του κύρους της σε διεθνές επίπεδο, καθώς επίσης και στην κοινωνική και περιφερειακή συνοχή», επεσήμανε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός.
Αναφερόμενος στην συνεισφορά της ελληνόκτητης ναυτιλίας στην οικονομία, πρόσθεσε ότι από το 2000 μέχρι το 2011 πρόσφερε 154 δισ. ευρώ στην Ελλάδα σε εισπράξεις από την παροχή υπηρεσιών μεταφορών, ωστόσο, πρόσθεσε, το 40% του ποσού αυτού επανεξήχθη στο εξωτερικό, καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείες πληρώνουν για υπηρεσίες παρεχόμενες από άλλες χώρες.
«Λείπει το αναγκαίο πλαίσιο πολιτικής που θα δημιουργήσει συνθήκες ικανές να συγκρατήσουν μεγαλύτερο μέρος του ναυτιλιακού συναλλάγματος στην Ελλάδα», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ.Πικραμμένος.
Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στο χώρο της κρουαζιέρας είπε ότι μόνο στο λιμάνι του Πειραιά, σήμερα τα έσοδα υπερβαίνουν τα 360 εκ. ευρώ και τόνισε : «Θέλουμε και μπορούμε, αν κινηθούμε έξυπνα και μεθοδικά, να διπλασιάσουμε τα έσοδα αυτά σε 700 εκ. το χρόνο, να διπλασιάσουμε τον αριθμό των επιβατών κρουαζιέρας που διακινούνται μέσω του Πειραιά, από 2,5 εκατομμύρια που είναι σήμερα, σε 5 εκατομμύρια επιβάτες έως το 2016».
Συμπλήρωσε ότι πρέπει να αναληφθούν πρωτοβουλίες, ώστε ο Πειραιάς, το πρώτο λιμάνι της χώρας να παραμείνει πρώτο λιμάνι της Μεσογείου και να αναδειχθεί διεθνές ναυτιλιακό κέντρο.
Η χώρα έχει ανάγκη από εξωστρεφείς διεθνοποιημένες δραστηριότητες, δήλωσε από την πλευρά του στο χαιρετισμό του ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Γιάννης Στουρνάρας
Ο υπουργός αναφερόμενος στην περαιτέρω ανάπτυξη της ναυτιλίας, προσέλκυσης κεφαλαίων από το εξωτερικό και διασύνδεσής της περισσότερο με την αγορά εργασίας, τόνισε ότι η πολιτεία οφείλει να αναπτύξει μια μακροπρόθεσμη σταθερή πολιτική που θα στηρίζεται στην εξής αμοιβαίως επωφελή σχέση: σταθερότητα, υποδομές, απλοποιημένες διαδικασίες εγγραφής στο Εθνικό Νηολόγιο και κίνητρα για την προσέλκυση πλοίων στην ελληνική σημαία.
Έκανε λόγο, επίσης, για μεταβολές στο θεσμικό πλαίσιο για τη ναυτιλία όπου αυτό χρειάζεται - όπως έγινε και στην περίπτωση της απελευθέρωσης του καμποτάζ στην κρουαζιέρα, ενώ επισήμανε την ανάγκη για εκσυγχρονισμό του ελληνικού λιμενικού συστήματος με ανταγωνιστικά πρότυπα που έχουν ήδη υιοθετεί από τους ευρωπαϊκούς λιμένες.
Τόνισε ότι κλειδί για τη διατήρηση του ανταγωνιστικού κεκτημένου είναι η απλοποίηση των διαδικασιών εγγραφής για τα πλοία στο Εθνικό Νηολόγιο και η παροχή κινήτρων για την προσέλκυση στην ελληνική σημαία, αλλά και την εγκατάσταση ναυτιλιακών και συναφών επιχειρήσεων στην ελληνική επικράτεια.
Σύμφωνα με αποτελέσματα μελέτης του ΙΟΒΕ η προσέλκυση όλων των δραστηριοτήτων των Ελλήνων εφοπλιστών στην Ελλάδα θα μπορούσε να δημιουργήσει εγχώρια προστιθέμενη αξία 26 δισ. ευρώ (έναντι του περίπου 10 δισ. ευρώ σήμερα), ενώ με τις άμεσες και έμμεσες δραστηριότητες που θα αναπτύσσονταν ως συνέπεια γύρω από τον κόμβο της ναυτιλίας η ανεργία στον τόπο μας θα μπορούσε να μειωθεί κατά 35%.
Σημειώνεται ότι η ναυτιλία μαζί με τον τουρισμό προσφέρουν το υψηλότερο εμπορικό πλεόνασμα από οποιοδήποτε κλάδο της οικονομίας.
Συνολικά 200.000 εργαζόμενοι ασχολούνται άμεσα και έμμεσα στις δραστηριότητες που σχετίζονται με τη ναυτιλία.
Η έκθεση που θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 8 Ιουνίου αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών του κόσμου, ενώ έχουν προγραμματιστεί δεκάδες συνέδρια και σεμινάρια, με αντικείμενο την ναυτιλία και τις προοπτικές της.
Θα συμμετέχουν σε αυτήν περίπου 1.800 εκθέτες από όλο τον κόσμο, ενώ η Κίνα συμμετέχει με 280 περίπτερα που θα καλύπτουν όλο το φάσμα των υπηρεσιών προς τη ναυτιλία.
Την έκθεση αναμένεται να επισκεφθούν περισσότερα από 17.000 άτομα από 87 χώρες.

Πάρης Τσιριγώτης

ΥΓ.
1)      Ας μην αυταπατάσθε. Είναι προφανής  η απόπειρα λογοκρισίας την οποία επιχειρείτε κ.κ. Καρακώστα και Τσάγκαρη.
2)      Εάν επιθυμείτε μαθήματα είτε για τον τρόπο λειτουργία της  ελεύθερης οικονομίας της αγοράς, είτε άσκησης του δημοσιογραφικού λειτουργήματος,  μπορείτε προθύμως να τα αναζητήσετε.
3)      «Τα βαπόρια έχουν προπέλα και φεύγουν», όπως είπε κάποτε μια ψυχή. (http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=94290).
---------------
Δυστυχώς τα πλοία έχουν προπέλα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  21/12/1997 00:00

Αγαπητοί μου αναγνώστες,
Ενώ η προσοχή της κοινής γνώμης είναι ανοήτως στραμμένη ή παραπλανητικά επικεντρωμένη στα έργα και τις ημέρες της κυρίας Δήμητρας και της δίδας Χειλουδάκη, στους σατανιστές και τη διάρκεια του οργασμού τους ή την ηροστράτεια μανία διαρκείας του «αγνού φίλαθλου κοινού» των χούλιγκαν και των αναρχικών, μία ακόμη καταστρεπτική εξέλιξη τείνει να πάρει την πορεία χιονοστιβάδας, που θα παρασύρει στον αφελληνισμό τον κλάδο εκείνο της οικονομίας μας που δημιουργήθηκε, ανδρώθηκε και επιβλήθηκε παγκοσμίως ως ο μόνος διεθνώς ανταγωνιστικός και ακαταμάχητος. Αναφέρομαι στην εμπορική ναυτιλία μας, η οποία χάρη στην ευφυΐα και την εργατικότητα των εφοπλιστών μας (που συνήθως ξεκινούσαν από απλοί καπεταναίοι ή και ναύτες) και με την ανέφελη συνήθως συνεργασία των εξίσου προικισμένων ναυτικών μας έχει εδώ και δεκαετίες αναδειχθεί υπό ελληνική σημαία σε μια από τις τρεις - τέσσερις πρώτες ναυτιλιακές δυνάμεις στον κόσμο, ενώ από πλευράς πλοιοκτησίας βρίσκεται στην κορυφή και εκτός συναγωνισμού σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επιδόσεις οποιουδήποτε άλλου λαού της Γης.

Αυτό το εθνικό επίτευγμα, που οποιονδήποτε άλλον λαό θα τον έκανε υπερήφανο, οι δε κυβερνήσεις του θα το διεφύλασσαν ως κόρην οφθαλμού και θα το στήριζαν με κάθε τρόπο, εμείς εδώ στην Ελλάδα έχουμε διδαχθεί να το μισούμε και να το θεωρούμε αιτία δεινών για τον λαό μας. Κόμματα, συνδικάτα, διανοούμενοι που συνήθως δεν καταλαβαίνουν τίποτε από τη λειτουργία της εθνικής και της παγκόσμιας οικονομίας και άπειροι και απληροφόρητοι (ή μάλλον παραπληροφορημένοι) νεαροί φοιτητές εν μια φωνή κατηγορούν τους εφοπλιστές ως εκμεταλλευτές του λαού μας, ως φοροφυγάδες και ως στυγνούς εργοδότες.

Ατυχώς ελάχιστοι γνωρίζουν ότι η ελληνική εμπορική ναυτιλία δραστηριοποιείται όχι στις ελληνικές θάλασσες (αν συνέβαινε αυτό, δεν θα υπήρχε), αλλά σε όλους τους ωκεανούς του πλανήτη μας και πραγματοποιεί μεταφορές που κατά κανόνα αφορούν εμπορεύματα άλλων χωρών και άλλων λαών. Συνεπώς οι εφοπλιστές μας πραγματοποιούν τα κέρδη τους και δημιουργούν τον πλούτο τους σε διεθνές πλαίσιο και ερήμην της εμπορικά ανάξιας λόγου Ελλάδας. Η σχέση τους με την Ελλάδα προκύπτει κυρίως από την ανάρτηση της ελληνικής σημαίας στα περισσότερα από τα πλοία τους, τη χρησιμοποίηση πληρωμάτων, κυρίως αξιωματικών, ελληνικής υπηκοότητας και την εισαγωγή άφθονου ναυτιλιακού συναλλάγματος για την πληρωμή των πληρωμάτων τους και για επενδύσεις και κατανάλωση στην Ελλάδα, όταν είναι κάτοικοι της χώρας μας και έχουν εδώ τα ναυτιλιακά τους γραφεία. Δηλαδή φέρουν πλούτο στη χώρα επειδή αυτοί το θέλουν, αφού αυτός δεν δημιουργείται εδώ στην Ελλάδα, αλλά από τις διεθνείς μεταφορές.

Εμείς όμως όχι μόνο δεν το εκτιμούμε αυτό, αλλά και το στηλιτεύουμε. Το φαινόμενο θα ήταν παράλογο και ανεξήγητο αν δεν προέκυπτε από την πλύση εγκεφάλου που επί 60 και πλέον χρόνια υφίστανται οι Ελληνες με στόχο την κατασυκοφάντηση ενός κλάδου της οικονομίας ο οποίος σε αντίθεση με τους περισσότερους άλλους είναι σχεδόν μόνιμα κερδοφόρος, δεδομένου ότι ανήκει αποκλειστικά στην ιδιωτική πρωτοβουλία, ενώ οι κρατικές ή κρατοδίαιτες δραστηριότητες στους περισσότερους άλλους τομείς της οικονομίας μας είναι ζημιογόνες και δημιουργούν ελλείμματα αντί πλούτου. Αρα η ναυτιλία ενοχλεί ως επιτυχημένη και προκαλεί αγανάκτηση στους κρατιστές, που βλέπουν στην επιτυχία των εφοπλιστών τη δική τους οικτρή αποτυχία. Αλλά πέραν της επιτυχίας των εφοπλιστών μας, πολύ σοβαρότερη αιτία αυτής της εναντίον τους πολεμικής είναι το γεγονός ότι το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να βάλει χέρι στις επιχειρήσεις τους, να τις θέσει υπό τον αντιπαραγωγικό και εκβιαστικό έλεγχο της γραφειοκρατίας του και των κατοχικών του δυνάμεων, οι οποίες επιβάλλουν την κυριαρχία τους σε κάθε άλλον Ελληνα και κάθε άλλη επιχείρηση.

Και ο λόγος είναι απλός. Και τον έχει επιγραμματικά προσδιορίσει ο αείμνηστος Γεώργιος Παπανδρέου, όταν κάποτε είχε πει ότι «τα βαπόρια έχουν προπέλα και φεύγουν». Βλέπετε, ένας βιομήχανος, ένας βιοτέχνης, ένας καταστηματάρχης, ένας ξενοδόχος δεν μπορεί οσάκις καταδυναστεύεται από το ελληνικό κράτος να πάρει το εργοστάσιο, το κατάστημα ή το ξενοδοχείο του και να φύγει στην ξενιτιά, αφού αυτά είναι δεμένα με το ελληνικό έδαφος. Ο εφοπλιστής όμως οσάκις τον ζορίζουν αλλάζει σημαία στο πλοίο του και φεύγει σ' άλλη γη κι άλλα μέρη ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω του.

Και αυτό ακριβώς συμβαίνει και πάλι εδώ και ενάμιση χρόνο εξαιτίας της ανικανότητας ή της αδυναμίας (λόγω πολιτικού κόστους) της κυβέρνησης να θεσπίσει νόμους που να επιτρέψουν στην υπό ελληνική σημαία ναυτιλία να διατηρήσει τη διεθνή ανταγωνιστικότητά της. Οταν οι άλλες ναυτιλίες, ακόμη και οι ευρωπαϊκές, έχουν θεσπίσει νόμους που επιτρέπουν τη χρησιμοποίηση αλλοδαπών πληρωμάτων, που είναι πολύ φθηνότερα, με την άρνηση της κυβέρνησής μας να εφαρμόσει ό,τι κάνει η Ολλανδία, η Βρετανία ή η Νορβηγία, που είναι οι ισχυρότεροι ευρωπαίοι ανταγωνιστές μας, περιοριζόμενη μόνο σε ημίμετρα, ολοένα και περισσότεροι εφοπλιστές οδηγούνται στην επώδυνη απόφαση να αλλάξουν σημαία στα πλοία τους για να τα διασώσουν από τη χρεοκοπία. Κάτι που δεν μπορεί να κάνει κανένας βιομήχανος, ξενοδόχος ή καταστηματάρχης, οι οποίοι ωθούνται έτσι σε ζημιογόνα αποτελέσματα και στην πτώχευση.

Πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Λύρας αποκάλυψε ότι η έξοδος των πλοίων μας από το ελληνικό νηολόγιο έχει πάρει τη μορφή φυγής και ήδη μέσα σε ενάμιση χρόνο το 19% της ναυτιλίας μας κατέβασε την ελληνική σημαία και τοποθέτησε άλλης χώρας. Υποστηρίζει μάλιστα ότι μετά τα μέτρα που η σημερινή κυβέρνηση πήρε τον περασμένο Ιούλιο, τα οποία υποτίθεται ότι απέβλεπαν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ναυτιλίας, η κατάσταση όχι μόνο δεν έχει αλλάξει, αλλά τα πράγματα είναι μάλλον χειρότερα από πριν.

Ισως βλέποντας να ευδοκιμούν οι ελληνικές ομάδες μπάσκετ και ποδοσφαίρου με αμερικανούς, γιουγκοσλάβους, ιταλούς και αφρικανούς παίκτες η κυβέρνηση να έκρινε ότι δεν πειράζει να αφελληνισθεί και ο ελληνικός εμπορικός στόλος. Αλλωστε, όπως είχε διακηρύξει και ένας αριστερός καθηγητής, καταχειροκροτούμενος από τους ανά τα τοκ σόου περιφερόμενους «προοδευτικούς», τι είναι η ελληνική σημαία παρά ένα δίχρωμο πανί;

Να 'στε καλά

Γιάννης Μαρίνος. Εφημερίδα το Βήμα
-------------------------------------------

1 σχόλιο:

  1. Τα χρόνια μου στην δημοσιογραφία, είναι λίγα... Σ΄αυτά τα λίγα χρόνια, είχα τη χαρά να συνεργασθώ με αρκετούς «δασκάλους» της εφημερίδας, της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου. «Δασκάλους» γνήσιους και «δασκάλους» κατασκευασμένους...Δεξιούς και αριστερούς...Καβαλημένους και ταπεινούς...Φυτεμένους και φυτρωμένους...Με τεράστιες διαφορές μεταξύ τους. Ποτέ όμως μέχρι σήμερα, κανένας απ΄αυτούς, δεν μου είπε ότι η λογοκρισία έπεται της δημοσίευσης... Προφανώς δεν το γνώριζαν...Κι ευτυχώς που στο ΑΜΠΕ, υπάρχουν -δεν με απασχολεί και δεν έχει σημασία το πως ήρθαν, από που ήρθαν, γιατί ήρθαν, τι κάνουν και πως μένουν- διαμάντια της ελληνικής δημοσιογραφίας, που με κατέστησαν κοινωνό της συγκεκριμένης -τόσο σημαντικής- λεπτομέρειας... Γιώργος Διακογιάννης, ΑΜΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή