Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Η Ματίνα Μπάλτα για την υποψηφιότητά της στο Δ.Σ

Από τη συνάδελφο Ματίνα Μπάλτα, υποψήφια για τη θέση του εκπροσώπου στο Δ.Σ του ΑΜΠΕ, λάβαμε το παρακάτω κείμενο:

Φίλες και φίλοι συνάδελφοι,

Θέλω να σας ενημερώσω για την υποψηφιότητά μου στις εκλογές, για την ανάδειξη εκπροσώπου στο διοικητικό συμβούλιο του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων.
Με υπευθυνότητα και γνωρίζοντας τα πολλά, μεγάλα και δύσκολα προβλήματα, που αντιμετωπίζει το Πρακτορείο και κατ’ επέκταση ο κλάδος των ΜΜΕ, διεκδικώ την ψήφο σας στις εκλογές που θα γίνουν την Τετάρτη 4 Μαρτίου και ώρα 10.00 μέχρι 17.00 στην Τσόχα 36 για την Αθήνα και Σαλαμίνος 5 για την Θεσσαλονίκη.

Στόχος μου είναι η ουσιαστική,δημιουργική συνεργασία μας, η ενημέρωση από και προς τους εργαζόμενους. Πρόθεσή μου δεν είναι να μπω στην διαδικασία  των προεκλογικών υποσχέσεων, που ούτως ή άλλως δεν με αντιπροσωπεύουν,καθώς όπως όλοι ξέρουμε, τις περισσότερες φορές παραμένουν μόνο προεκλογικές "κορώνες" και τίποτα άλλο. Αυτό που εγώ θέλω να υποσχεθώ είναι, ότι με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και έχοντας πάντα στη καρδιά και στο μυαλό μου όλους εμάς, θα προασπιστώ τα δικαιώματα και το συμφέρον μας πέρα και μακριά από κομματικο-παραταξιακές αγκυλώσεις ,πελατειακές και παρεΐστικες σχέσεις.

Ενότητα, σύνθεση απόψεων και εξωστρέφεια είναι τα ζητούμενα. Κι αυτά είναι που θέλω να υπηρετήσω εκπροσωπώντας τους συναδέλφους μου στο διοικητικό συμβούλιο, ώστε όλοι να γνωρίζουμε κι όλοι μαζί να αποφασίζουμε για το μέλλον μας. Το θέμα δεν είναι τι έγινε μέχρι τώρα, αλλά τί πρέπει να γίνει από δω και πέρα.

Φίλες και φίλοι συνάδελφοι, ζητώ την ψήφο σας στις εκλογές της 4ης Μαρτίου, ώστε όλοι μαζί να εργαστούμε για το κοινό καλό του Πρακτορείου μας.


Σταματία (Ματίνα) Μπάλτα
Ραδιοτηλεοπτικό Τμήμα ΑΠΕ-MΠΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου