Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

H Αγγελική Μυλωνά για την υποψηφιότητά της στο Δ.Σ του ΑΜΠΕ


Από τη συνάδελφο Αγγελική Μυλωνά, υποψήφια για τη θέση του εκπροσώπου στο Δ.Σ του ΑΜΠΕ, λάβαμε το παρακάτω κείμενο:

Aγαπητοί συνάδελφοι,                                                                                    27/2/2015

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω βάλει υποψηφιότητα για εκπρόσωπος όλων των εργαζομένων στο ΔΣ του πρακτορείου.

Εργάζομαι πάνω από 20 χρόνια σε αυτό το χώρο και έχω γνώση μεγάλου μέρους των προβλημάτων μας.
Ευχή μου είναι να μπορέσω να βοηθήσω στην επίλυσή τους και να μεταφέρω στο ΔΣ τα προβλήματα και τις ιδέες μας για ένα καλύτερο πρακτορείο.

Απευθυνόμενη ειδικά στους συναδέλφους στη Θεσσαλονίκη, θα ήθελα να τους παρακαλέσω  να καταθέσουν τις απόψεις τους και τους προβληματισμούς τους γιατί λόγω της απόστασης δεν μπορώ να έχω πλήρη γνώση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν.

Κλείνοντας, θέλω να πω ότι μπορούμε να είμαστε φίλοι, χωρίς όμως αυτό να είναι και απαραίτητο. Οφείλουμε ωστόσο να είμαστε καλοί, σωστοί και ευσυνείδητοι συνάδελφοι. 

Σ’ αυτό το μαγαζί βγάζουμε το ψωμί μας και αν έχουμε ένα αρραγές μέτωπο και καλές προθέσεις, έχουμε πολλές πιθανότητες να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο για όλους μας.

Είμαι στη διάθεση σας καθημερινά για οποιαδήποτε απορία ή ζήτημα (angeliki@ana.gr, εσωτ: 619).

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Αγγελική Μυλωνά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου