Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Η Σοφία Αραβοπούλου για την υποψηφιότητά της στο Δ.Σ του ΑΠΕ

Από τη συνάδελφο Σοφία Αραβοπούλου, υποψήφια για τη θέση του εκπροσώπου στο Δ.Σ του ΑΜΠΕ, λάβαμε το παρακάτω κείμενο:


Συνάδελφοι,
                   
σας ανακοινώνω και επίσημα την υποψηφιότητά μου ως εκπροσώπου των εργαζομένων  στο ΔΣ του ΑΠΕ. 


Υποψηφιότητα που προέκυψε, όπως είδαν οι παρόντες στην προχθεσινή ΓΣ, ως αντιστάθμισμα σε μια ομιχλώδη δυσάρεστη κατάσταση που δεν θα έπρεπε να αιωρείται και να καταλαμβάνει την ατμόσφαιρα σε μια απλή εκλογική διαδικασία, ούτε να εμπλέκει πειθαρχικά .έξωθεν όργανα και να προκαλεί δυσμενή σχόλια σε blog.
Είμαστε, πόσοι, κάπου 250  άνθρωποι  που πρέπει να είναι ενωμένοι και να υπερασπίζονται με νύχια και με δόντια το πολυτιμότερο αγαθό που είναι η εργασία τους, έξω απο κομματικά κριτήρια και γραμμές, με γνώμονα την κοινή λογική, το δίκαιο και το κοινό καλό. Αυτό πιστεύω εγώ.

Οι περισσότεροι από εσάς με γνωρίζετε. Είμαι υπερ της ενότητας, υπέρ της "οικογένειας" του πρακτορείου, υπέρ της γόνιμης αντιπαράθεσης. Επειδή οι άνθρωποι δεν κρίνονται ούτε απο τις προθέσεις, ούτε απο τις διακηρύξεις τους, ζητώ να με κρίνετε απο τις πράξεις μου. Παίρνω πάντα θέση και έχω το θάρρος της γνώμης μου, που δεν υπαγορεύεται απο κανένα, ούτε προσωπικό, ούτε άλλο συμφέρον.
 

Δεν μου αρέσουν ούτε τα πηγαδάκια, ούτε οι αυλές, δεν ανήκα ποτέ στους "ευνοούμενους", ούτε στους κομματικούς, και στα 25 χρόνια της πορείας μου στο πρακτορείο στόχος  μου ήταν η ανθρώπινη και η εργασιακή μου αξιοπρέπεια.
Αυτό πιστεύω ότι είναι πάντα το ζητούμενο, σε κάθε περίπτωση, για όλους μας, που πρέπει να μας τιμά αλλά  και να το τιμάμε. Και η αξιοπρέπεια επιτυγχάνεται πάντα με το μέτρο, τα άκρα δεν βοήθησαν ποτέ κανέναν σε καμία οικογένεια. Είμαι πεπεισμένη ότι στη χρυσή τομή, στη συμφιλίωση και στην εντιμότητα βρίσκεται πάντα η καλύτερη λύση σε όλα τα προβλήματα, τόσο στη σχέση μας με τον εαυτό μας όσο  και με τους όλους τους άλλους.

Σοφία Αραβοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου